DAGENS FINASTE FÖDELSEDAG

Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva uti hundrade år!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva uti hundrade år!

Och när hon har levat
Och när hon har levat
Och när hon har levat uti hundrade år!
Ja, då ska hon skjutas.
Ja, då ska hon skjutas
Ja, då ska hon skjutas på en skottkärra fram!

Och när hon har skjutits
Och när hon har skjutits
Och när hon har skjutits på en skottkärra fram!
Ja, då ska hon hängas
Ja, då ska hon hängas
Ja, då ska hon hängas på en häst bak-och-fram!

Och när hon har hängts
Och när hon har hängts
Och när hon har hängts på en häst bak-och-fram!
Ja, då ska hon dränkas
Ja, då ska hon dränkas
Ja, då ska hon dränkas i en flaska champagne!

Grattis min älskade bästavänn! Vi har känt varann i ca 9 månader, och fler ska det bli! Sedan jag lärde känna dej har jag hittat mig själv. Du är världens finaste tjej som jag älskar mest! Utan dej skulle jag aldrig klara mig och en dag utan dej är tråkig och utan skratt. Men med dej är alltid fartfyllt, roligt och bra. Du är min allra käraste syster och min andra halva.
Nu är du äntligen 15 år, som du har tjatat! Och jag är överlycklig för att få fira din födelsedag med dej! Jag vill göra den till den bästa för det förtjänar du!
Pussar och kramar från din Charlie! Älskar dej!<333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0