Alla hjärtans dag

Firar alla hjärtans dag med familjen idag eftersom lillebror åker till sin pappa i morrn och kommer hem nästa torsdag så mamma tycker att vi kunde fira det idag. Hon och lillebror hade bakat rulltårta som vi åt till efterrätt och vi fick en gemensam present, vi får välja mellan att åka till Egypten i mars eller åka till Thailand i
november. Blev överlycklig av presenten men vet inte vilket land vi ska välja, jag har aldrig varit i Egypten så det vore kul att åka dit, men jag har bott i Thailand så jag har en viss kärlek till det landet. Men ja, jag vet inte, måste tänka lite till. Vad tycker ni?
Har i dag varit i skolan och haft de skoj. 9:orna hade NP på förmiddagen i dag så då var vi barra vi 8:or och det va mysigt.
Bestämde igår med en tjej som har två hästar att åka till henne på lördag för provrida och kolla på dem ifall de skulle vara aktuella att köpa eller ha som foderhäst. Så Sandra ska följa med som tur är och hjälpa mig med tips och att kolla på dem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0