Hästdag :)

Har idag hållt på med hästarna hela dagen. Har varit jätte mysigt. Red Adele barbacka en stund idag och har sån sjuk träningsvärk i rumpan nu, men det var det värt. Sedan red jag Capri en stund nere på paddocken och då kom också Sandra ner och kollade. Capri var jätte pigg och så men vi fick ta det lungt eftersom det är halt ute. Sandra ville sen också hoppa upp och provrida, så hon hoppade upp barfota på henne eftersom hennes skor var för breda för stigbygeln. Det gick bra. Annars har jag väll inte gjort så mycket mer idag än att vara i stallet. Eller jo, jag och Sandra har jagat Libra, en av hennes hästar, eftersom hon smet ut ur hagen när jag skulle ta ut Adele. jaa, det va väll min dag, hur har er varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0