Monday, awsome Monday!

Har haft en awsome helg med gött folk! Va hos Jens och Jeanette i fredag och sov där till lördags. Då åkte jag, Rebecca och Jens in till uppsala där vi shoppa, kolla på basket match och handla mat för att sedan åka vidare till Natalie.
Jag och Rebecca köpte två fula men kul mössor som var som tomater^^ haha och dom gick vi runt med på stan medans Jens skämdes jätte mycket. Vi träffade två av våra lärare på stan också och det var väll lite pinsamt eftersom vi gick runt med mössorna. Jag köpte skosnören i lila, blått och grönt, ett par skor, 2 tröjor, 1 linne, en bh och en mössa:) bilder läggs ut i morrn.
Sedan åkte vi till Natta, åt mat, kolla på film och mös.
Ly,
Charlie
Jag, Rebecca och Jens på basketmatch
Jag och Rebecca med tomatmössor hos Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0