Länkbyte

Kör ett länkbyte med Bea!
Bea är en av världens finaste underbaraste och roligaste människorna som finns! Hon ställer alltid upp för mig och finns där när jag behöver henne. Vi skrattar, surar och gråter tillsammans, men alltid hittar vi ett sätt att få allting mycket bättre. Jag har knappt känt dig i ett år men det känns som jag har kännt dig hela mitt liv. Du betyder allt för mig och utan dig vet jag inte vad jag skulle göra. Jag skulle iallafall inte klara mig. Du är min allra käraste syster och du får aldrig försvinna från mitt liv! Älskar dej!
Så läs hennes blogg, den handlar om hennes liv, kompisar, cosplay, musik och en massa annat skojj!mylifesofar.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0